چاقو تیزکن برقی حرفه ای و اتوماتیک رومیزی برای کارگاه ها ومنازل

چاقو تیزکن برقی : وسیله ای پر مخاطب پر کاربرد و حیاتی برای بسیاری از مشاغل مانند قصابی ها ، کشتارگاه ها ، رستوران ها و سایری مشاغلی که  با چاقو و قیچی یا هر نوع وسیله برنده دیگری سر و کار دارند. اگر به دنبال خرید یک چاقو تیزکن برقی هستید یا برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون چاقو تیزکن حرفه ای به سایت طبخ شمیم و این صفحه مراجعه کرده اید به شما توصیه می کنیم تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید تا به طور کامل با چاقو تیزکن اتوماتیک وچاقوتیزکن حرفه ای  آشنا شوید .

 

چاقو تیزکن حرفه ای

 

 

چاقو تیزکن برقی اتوماتیک :

تیز کردن چاقو از زمان پیدایش ابزار برش برای بشر دارای اهمیت بوده . چه در زمانی که بشر از سنگ های آتشفشانی برای برش دادن استفاده می کرد و چه بعد از پیدایش فلز و اختراع ابزار های برش فلزی مانند چاقو ، نیزه ، شمشیر ، قمه و …. انسان برای استفاده بهینه تر از این ابزار ها نا گزیر به تیزکردن آن ها بوده است . تیز کردن چاقو برای آماده سازی غذا و ذبح حیوانات ، تیز کردن نیزه و شمشیر برای داشتن قدرت کشتار بیشتر در جنگ ها  ، و تیزکردن انواع قیچی و ادواتی مانند آن برای برش پارچه ، کاغذ و امثال آن .

همانطور که می بینید بشر حتی پیش از پیدایش چاقو به دنبال تیزکردن آن بوده است.

زیرا برای بشر بیش از جنس ابزار برش کیفیت برش اهمیت داشته است. استفاده از یک ابزار برش دقیق و حرفه ای به سرآشپز این امکان را می دهد که استیک های یک دست و خوش ظاهری را برش داده و آماده طبخ نماید. مسلما همه دوست دارند تا یک استیک صاف و یک دست را در ظرف غذایی که سفارش داده اند ببینند تا یک استیک بد برش و پله پله شده را .

 

 

چاقو تیزکن برقی

 

 

 

ارتباط چاقو تیزکن برقی و برش تمیز و دقیق با کیفیت غذای طبخ شده :

اگر اهل خوردن غذا های آسیای شرقی باشید و قدرت ریسک شما نیز بالا باشد حتما ماهی خار دار بادکنکی را امتحان کرده اید. سر آشپز هایی که این غذا را آماده و طبخ می کنند باید گواهی نامه مخصوص این کار را داشته باشند. زیرا اگر این ماهی از زاویه درست برش نخورد یا چاقو هنگام برش دادن ماهی به اندازه کافی تیز نباشد و برای تیزکردن آن ها از چاقو تیزکن حرفه ای استفاده نشده باشد احتمال دارد کیسه های زهرآگین این ماهی در هنگام برش باز شده و کل غذا را مسموم نمایند که قطعا هیچ سر آشپزی مایل نیست شاهد این موضوع باشد که مشتریانش بعد از خوردن غذاهایی که او طبخ کرده است یک به یک می میرند.

اگرمیخواهید چاقوی شما علاوه بر تیزبودن استریل نیز باشد ازصفحه مربوط به استریل چاقوی ما نیز دیدن نمایید.

بنابر این چاقو تیزکن برقی را به چشم یک وسیله ثانویه یا غیر واجب در کار نگاه نکنید. دقت در تیزکردن چاقو های با ارزش یک سر آشپز نمونه یا یک قصاب حرفه ای یا یک شکارچی که در جنگل به دنبال شکار با انواع خطرها رو برو است یک امر حیاتی و پر اهمیت است. چاقو تیزکن اتوماتیک که در این صفحه قصد معرفی کامل آن را به شما داریم یک وسیله پر اهمیت برای تمام افرادی ست که با ابزار برش در طول روز سر و کار دارند .

 

چرا باید از این وسیله استفاده کنم و چه تفاوتی با روش های سنتی دارد ؟

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که برای تیزکردن چاقو از وسایلی مانند سنگ هایی که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنید و یا حتی با مسقل هایی که در بازار به وفور یافت می شوند اقدام به نابودی ابزار های برش خود نمایید. چرا نابودی؟ به چند دلیل موجه : اول این که قطعا همه افراد جامعه روش های صحیح تیزکردن ابزارهای برش را بلد نیستند و فقط طبق دیده های پیشین و تصوراتی که پیرامون تیزکردن چاقو دارند اقدام به انجام این کار می نمایند. دوم این که اگر سعی کنید یک چاقو را با زاویه یا از شیوه نادرست و به اشتباه تیز کنید دیگر آن چاقو کارایی پیشین خود را نخواهد داشت تا زمانی که تیغه ان را به طور کامل بسابید و در عوض تیغه نو بسازید و حال شما ضرری را که دیده اید باید جبران کنید و گاهی برای جبران ضرر باید اطلاعات کافی به دست اورد پس همراه ما باشید برای جبران ………..

چاقو تیز کن اتوماتیک

 

 

چاقو تیزکن اتوماتیک وسیله ای برای پیشرفت

قطعا برای شما این سوال مطرح خواهد شد که چه ارتباطی بین چاقو تیزکن برقی و پیشرفت وجود دارد ؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. زمانی که شما به عنوان یک سر آشپز یا یک قصاب یا هر فرد دیگری که از ابزار های برش استفاده می کنید دیگر مانند گذشته زمان زیادی برای تیزکردن چاقو های خود صرف نکنید و یا با صرف زمان اندک ابزار برش خود را در زمان کوتاه تری بسیار بهتر از گذشته تیزکنید و یا اینکه با هر بار تیزکردن چاقو میزان کمتری از لبه آن را سابیده باشید این برای شما دلیل بر پیشرفت است باز هم چرا؟ اول اینکه چاقو عمر بیش تری خواهد کرد دوم اینکه دیر تر چاقوی های گران قیمت نیاز پیدا می کنید و صرفه جویی مالی برای شما خواهد داشت و سوم اینکه با صرف زمان اندک به کارهای خود با کیفیت بالاتر خواهید رسید زیرا ابزار برش شما بسیار تیز و کار آمد تر از گذشته است.

 

 

چاقو تیزکن حرفه ای رومیزی  وسیله ای برای آرامش و آسایش خیال

 

من به عنوان یک مادر میخواهم برای کسانی که دوست دارم غذایی لذیذ وخوشمزه وزیبا درست کنم اما به ناگاه متوجه میشوم که ابزاربرشی که دارم کند است وقطعاتی که برش میدهم ازلحاظ شکل و اندازه دلخواه من نیست زیرا دلبندم برای خوردن غذا مقاومت دارد ومن میدانم برای رشدش مجبور به استفاده از غذاست و اینبار ازدست هواپیماهم کاری برنمی اید راه حل را دکترروانشناس این قرار داده که غذاهایی با رنگ و لعاب بیشتر و زیباتر ارائه دهم اما…. اینجاست که من نیازی به مراجعه به بیرون از منزل و مراجعه بع جایی نداریم چون چاقو تیزکن حرفه ای رومیزی درکنارم قرارگرفته است و من درکمترین زمان به بهترین نتیجه رسیده ام خانواده ام خوشحالند و من به ارامش رسیده ام به همین سادگی . یا من خیاط هستم ومهم ترین ابزار من قیچی است زیرا متریال ارزشمند من که یا امانت است وگران بها یا برای خودم هست و هزینه کرده ام پس باید اینجا دقتم بالا باشد من مهارت دارم اما ابزارم کند است بازهم    چاقو تیزکن اتوماتیک رومیزی که خریده ام به دادم رسید درکمترین زمان بهترین نتیجه ازکارم را گرفتم حاشیه پارچه ام دالبردالبرنشده است دوختم تمیز است من به عنوان کسی که دارای شغل خانگی هستم پیشرفت و ارامش خوبی دارم.

چاقو تیزکن چاقو تیزکنیه…. نوایی شنیدنی از دوران قدیم و نیاز برطرف نشده امروز

 

گاهی شغل های قدیمی با پیشرفت بشر کنار گذاشته میشود اما این گاهی اشتباه است می دانید چرا؟؟؟؟زیرا نیاز زمینه ساز پیدایش و اختراع و ابداع در بشر بوده است حال که نیاز درما همچنان باقی است  اما پیشرفت های اخیر باعث شده است نتوان  آن را سنتی  برطرف کرد انسان های باهوش دراینجا وارد میشوند و این نیمکت های خالی به سرعت پر میشود و چاره ای کاربردی خواهند یافت  .حال اگر شما آن فرد باهوش هستید باید به بازارمصرف نگاه کنید قصاب که ابزاراصلی او چاقوهای نفیس وگران بهای  اوست و باید ازسرمایه خود محافظت کند به دنبال راهی مطمئن و با هزینه کمتراست. شما چاره ای را از قبل اندیشیده اید و چاقو تیزکنی حرفه ای اتوماتیک خریداری کرده اید با مراجعه به قصاب میتوانید حداقل 10 چاقو را بامیانگین 9 هزارتومان تیزنمایید با کیفیتی باورنکردنی که درادامه علت آن را میفهمیم .خوب  ازبحث شیرین پول دورنشویم شما  حداقل به 5 قصابی در دروز مراجعه کرده ای حال درامد به دست امده  و سرمایه اولیه تان را مقایسه کنید ، اما چاقو فقط وسیله موردنیاز قصاب نیست مصارف خانگی، سراشپزها و کشتارگاه ها و تمامی مشاغل نیازمند چاقو تیزکن بازارهای هدف شمایند این میشود شغلی خانگی وخانوادگی برای شما .

 

استفاده از چاقو تیزکن صنعتی برای صنعت گران حرفه ای

من چاقویی دارم که نباز به تیزکردن دارد اولین مغازه ای که به ذهنم میرسد که دستگاهی مشابه دارد کیست؟ بله کلید ساز، کلید ساز دستگاهی دارد که برای این کار نیست اما میتواند نیاز فوری من را براورده کند اما ایا او کیفیت موردنیاز من را ارائه خواهد داد؟ خیر . اما کلید ساز کاسب محل ما با کمی فکر از این نیازمن دومنظوره استفاده کرده و با خریداری چاقو تیزکن صنعتی حرفه ای ابزاری قدرتمند چند منظوره ای را تهیه کرده که میتواند چاقوی من را با کیفیت بالا بدون انکه لبه زیادی را بردارد تیزنماید . پس این خود شغلی دوم و با درامد بالا درکنار شغل اول است.

برخی از صنعتگران و کارگاه های حرفه ای که خیلی  نمیتوان اسم حرفه ای به آن داد . چرا ؟مانند چه کارگاههایی ؟کارگاه های ساخت چاقو های نفیس زیرا با گذشت زمان به روشی سنتی عمل میکنند ، ما منکر زحمت آن ها نیستیم قدردان کارهای نفیس دستی انها هستیم اما درعصر تکنولوژی ایا منطقی است فکر نمیکنم .کارگاه های حرفه ای ساخت چاقو ازابزاری استفاده میکند که درکارش دقت و سرعت و کیفیت بالاتری را داشته باشد و حال به دنبال بهترین ابزار آن است  .با اندکی جستجو میرسد به  استفاده از چاقو نیزکن صنعتی که  او را دومرحله جلو می اندازد هم تیغه تیزی تحویلش میدهد و هم با پرداخت و پولیش بهتر صنعتگر حرفه ای را یاری می نماید. که درادامه اطلاعات کامل تری برای انتحاب بهتر دراختیار شما قرار خواهد گرفت .

 

 

چاقو تیزکن برقی چگونه کار می کند ؟

خب به اصل ماجرا رسیدیم ، چاقو تیزکن هایی حرفه ای به دو شیوه عمل می کنند که در ادامه هر دوی این روش ها را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد .

 

شیوه اول : تیزکردن با سنباده :

در این روش که در دستگاه چاقو تیزکن برقی KE-500 و یا در چاقو تیزکن اتوماتیک KE-280 شاهد آن خواهیم بود لبه چاقو با دو سنباده مخصوص و با کیفیت خاص که به همین منظور طراحی و تولید شده اند سابیده و تیز می شود . این دو سنباده با سرعت بسیار بالا با زاویه قابل تنظیم به نحوی تیغه را مورد سابش قرار می دهند که تیغه برای مدت طولانی نیازمند تیزشدن مجدد را پیدا نکند . شگفتانه انجاست که چاقوی شما از قبل هم کیفیت بالاتری خواهد داشت زیرا که علاوه بر تیزشدن با یک سنباده جداگانه پولیش و براق نیز خواهد شد .

این دستگاه که به چاقو تیزکن صنعتی نیز مشهور است در بین کارگاه ها و شرکت های تولید کننده چاقو مخصوصا در زنجان طرفداران بسیاری دارد و عمده فروش شرکت طبخ شمیم به این شهر و استان بوده است.

 

روش دوم : تیزکردن با تیغه های الماس :

این روش از تیزکردن در بین عموم مردم جامعه در ایران به نام : چاقو تیزکن لیزری معروف است. به دلیل اینکه با این روش حجم بسیار اندکی  از لبه چاقو برداشته می شود در نتیجه چاقو بسیار تیز تر خواهد شد و مانند نوع سنباده ای پولیشی بسیارشکیل و زیبا به چاقوی شما خواهد داد. این گونه دستگاه ها عموما به علت استفاده از متریال گران قیمت تر درآنها قیمت تمام شده بالاتری نسبت به دستگاه های پیشین دارند ، ولی با استفاده از انها و دیدن نتیجه کار و لبخند رضایت  بر روی لب مخاطبانتان  به شما  شور و شعف بیشتری برای  استفاده دوباره از انها دست خواهد داد ، زیرا با تیغه ای تیزتر برش های بی نقص و تمیزتری را برروی سبزیجات و گوشت ها ایجاد کرده اید که برای مصرف کننده بسیار چشم نواز و زیبا خواهد بود  وشما ازدیدن نتیجه کار راضی خواهید بود در حالی که شما زمان کمتری را برای  داشتن نتیجه  بهتر وکارامد تر صرف نموده اید . استفاده از ابزارهای حرفه ای برای اشخاصی که می خواهند از سطح معمولی  با لاتر رفته وکاری را ارئه دهند که قابل قیاس با کار دیگران نباشد بسیار ضروری و نیاز است و این هنگامی شیرین تر میشود که شما به راحتی بتوانید به این ابزار دست یابید با  اطلاعات کافی و گسترده دراین زمینه که اینجا میتوانید به راحتی و با اطمینان بالا به آنها دست یابید. و درادامه با مراجعه به  صفحات سایت ما و ارتباط  با کارشناسان ماهر فروش که اطلاعات کافی را دراختیار شما قرارخواهند داد ارتباط گرفته و خریدی بی نظیررا با بهترین قیمت وکیفیت داشته باشید و درپایان از دیدین نتیجه کار هم خودتان و هم مشتری هایتان راضی و خشنود شوید آری این راز یک خرید خوب است و ما دراین صفحه تلاش کردیم اطلاعات کافی در رابطه با چاقو تیزکن های اتوماتیک وحرفه ای وصنعتی در اختیار شما که برای مامهم هستید قراردهیم .

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo