دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک صنعتی

02 1

آیا استفاد از دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک صنعتی مقرون بصرفه است؟

یکی از بهترین میوه های آبدار در ایران مرکبات است. شما به وسیله آب پرتغال گیر خیلی راحت می توانید در روز 2 یا 3 بار آب میوه طبیعی پرتقال را نوش جان نمائید.

ما برای بهره مندی از زمان بهتر می توانیم از آب پرتقال گیر اتومات یا آب پرتقال گیر صنعتی موجود در بازار استفاده نمائیم. خیلی از مواقع شما بدلیل نداشتن حال و حوصله مایل هستید از آب پرتقال طبیعی که به وسیله دستگاه آب پرتغال گیر اتومات آب گیری شده استفاده نمایید.

شما در تمامی سوپر میوه ها، هایپر میوه ها، فرش مارکت ها fresh market خیلی راحت به آب پرتقال طبیعی تازه که توسط دستگاه آب پرتقال گیر صنعتی can can آبگیری شده تهیه و میل نمایید.

دستگاه آب پرتغال گیر جان جان (can can)، تمام مدلهای دستگاه آب پرتقال گیر اتومات مارک can can به شما خریداران پیشنهاد میگردد. ظرفیت دستگاه آب پرتغال گیر مارک جان جان 28 پرتقال در دقیقه می باشد.

  • چرا خرید و استفاده از دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک کن کن صرفه اقتصادی دارد؟

  • چرا استفاده از آب پرتقال گیر اتوماتیک کن کن موجب سود آوری شما میشود؟

دلیل اصلی با صرفه بودن آب پرتقال گیر اتوماتیک صنعتی can can ترکیه استفاده از پرتقال با سایز 8-7 سانتیمتر است. این سایز پرتقال هم مقرون به صرفه است و هم در دسترس بیشتر نسبت به سایزهای دیگر پرتقال در بازار فروش دارد.

نسبت آبدار بودن این سایز خیلی بیشتر از سایزهای دیگر پرتقال در بازار دارد.

آب میوه گیر :

یک لیوان آب پرتقال تهیه شده توسط آب پرتقال گیر اتوماتیک صنعتی can can با خدمات پس از فروش طبخ شمیم خیلی ارزان تر و مناسب تر است و شما در فروشگاه خود با اختصاص یک قرفه کوچک برای دستگاه و چیدن بطریهای آب پرتقال نیاز است.

با استفاده از دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک کن کن میانگین در ماه حدود 4 میلیون تومان سود اوری داری. نکته حائز اهمیت استغتئه از این دستگاه این است که در حضور مشتری آب پرتقال بصورت کاملا بهداشی تهیه می شود.

دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک جان جان بصورت کاملا راحت توسط اپراتور قابل استفاده و تمیز کردن می باشد.  سیستم جدید استفاده شده در این دستگاه موجب صرفه جوی در مصرف برق تا 50 درصد است.

دستگاه آب پرتقال گیر اتوماتیک
آب پرتغال گیر

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo