دستگاه چاقو تیزکن برقی مدل KE500

KE 500 4

مزایای دستگاه چاقو تیزکن برقی ساخت تایوان

چاقو تیزکن برقی صنعتی KE-500 :

دستگاه چاقو تیزکن وسیله ای ست که کاربردهای آن محدود به تنها چاقو و کارد نمی شود. بلکه می تواند هر وسیله دیگری که برای برش استفاده می شود را نیز تیز نماید. به عنوان مثال : انواع قیچی ، چاقوی آشپزخانه ، انواع ساتور و…. را می توانید با این محصول به راحتی و به سرعت با دستگاه چاقو تیزکن برقی تیز نمایید. چاقو ها اگر به درستی تیز نشوند نه تنها راندمان کاری آن ها کاهش می یابد بلکه پس از مدتی دیگر مثل سابق نخواهند بود و حتما باید تیغه آن ها را سابیده و از بین برد و پس از آن مجددا تیغه داد.

برای جلو گیری از نابودی چاقو های قصابی خود بهتر است از همان ابتدا به فکر  خرید دستگاه چاقو تیزکن برقی قصابی باشید.

این محصول به دلیل استفاده از دو صفحه چرخان که روکشی از جنس سنباده قابل تعویض دارند چاقو ، قیچی ، ساتور و هر شی دیگری که برای تیز کردن به آن سپره شود به دقیق ترین شکل ممکن تیز و آماده استفاده می نماید.  شیار های دستگاه چاقو تیزکن برقی صنعتی KE-500 به نحوی طراحی و ساخته شده اند که کمترین میزان سایش را از چاقو انجام داده و تیزی ایجاد شده روی تیغه ماندگار تر نیز باشد.

دیگر نگران یک لبه شدن، کج شدن یا گرد شدن تیغه چاقو ، تاب برداشتن تیغه ( وقتی فردی چاقو را به صورت غیر حرفه ای و غیر اصولی تیز کند قسمتی از تیغه به سمت راست و قسمتی دیگر به سمت چپ تیز می شود ، که این موضوع باعث می شود دقت برش و کیفیت برش به شدت افت کند ) نباشید. با خرید چاقو تیزکن برقی صنعتی KE-500 کافی ست که دو مرتبه چاقو را ( یک بار از شیار سمت راست و یک بار از شیار سمت چپ ) دستگاه عبور دهید و پس از آن به راحتی از دستگاه چاقو تیزکن برقی و بران استفاده نمایید

چاقو های صنعتی، چاقوهای قصابی، چاقو های آشپزخانه خانگی و دیگر انواع چاقو ها به دلیل گران بودن فولاد تندبر استیل تیغه آنها خیلی گران است و برای بهره برداری بیشتر و بهتر از چاقوی خود نیاز به تیز کردن خوب دو لبه چاقو می باشد.زاویه استاندارد در تیز کردن لبه های چاقو بسیار اهمیت دارد. در روش سنتی برای تیز کردن هر نوع لبه چاقو، فقط میتوان با تجربه چندین سال کارکرد به استانداردهای لازم دست پیدا کرد که آنهم همه افراد ندارند.

  • روش سنتی :
  • در روش سنتی در هر بار کشیدن لبه بر روی سطوح صیقلی فقط یک طرف لبه تیز میشود و برای تیز کردن هر دو لبه باید طرف مقابل هم تیز کرد که با توجه به رعایت زاویه استاندارد برای تیز کردن میزان خطای کاری بسیار بالا میرود. لذا استفاده از دستگاه چاقو تیز کن برقی که با توجه به سرعت و دقت و همچین رعایت زاویه استاندارد در زمان تیز کردن لبه های چاقو و آز ان مهمتر تیز کردن هر دو لبه در یک زمان موجب اینجام کار با بهترین کیفیت و در کمترین زمان میشود.
  • بهترین دستگاه های چاقو تیزکن برقی در کسور تایوان تولید میشود که در اینجا بهشما معرفی میشوند. این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد خود حتی امکان تیز کردن ساطورهای قصابی را نیز دارا می باشد. امکان استفاده از دستگاه چاقو تیزکن برقی در خانه، قصابی ها، کشتارگاه ها، مراکز تهیه غذا، فروشگاه های گوشت و غیره قابل استفاده می باشد. سیتم کار این دستگاه با استفاده از سمباده های زبر و نرم برای تیز کردن لبه های چاقو می باشد.

شما کارشناس یا مسئول خرید آیا می دانید شرکت طبخ شمیم نماینده شرکت در فروش دستگاه چاقو تیزکن برقی در ایران می باشد. ما استفاده از این دستگاه را به شما پیشنهاد میکنیم. شرکت طبخ شمیم به شما کارشناس یا مسئول خرید پیشنهاد می دهد برای بازدید و تست این دستگاه به دفتر مرکزی شرکت طبخ شمیم مراجعه نمایئد تا با کارکرد و کیفیت دستگاه چاقو تیزکن برقی نایری مدل KE500 بیشتر اشنا شوید.

دستگاه چاقو تیزکن برقی مدل KE500
چاقو تیز کن

ویژگی های جدید در KE-500:

1. راهنمای زاویه برای چاقوها با لبه های نازک (راهنمای زاویه 1) و چاقوهایی با لبه های ضخیم (راهنمای زاویه 2). چاقوهایی که توسط راهنمای زاویه 1 تیز می شوند بسیار بهتر از چاقوهای موجود در بازار هستند.
2. روکش های تسمه امکان برش تسمه را کاهش می دهد.
3. سینی های زباله- بیرون کشیدن و تمیز کردن زباله ها آسان است.
4. کلید جلوی دستگاه از جاری شدن مایعات یا آب در داخل دستگاه جلوگیری می کند.
5. پیچ دستی روی پوشش بالایی باعث می شود که درپوش بالایی را راحت کنید.
6. محافظ های فلزی روی جلد بالایی از بریده شدن روکش در هنگام تیز کردن چاقوها جلوگیری می کند.
7. کل چاقو از پاشنه تا پایه را می توان تیز کرد.
8. اتوهای محافظ داخل روکش و بدنه بالایی از آسیب بدنه پلاستیکی ناشی از جرقه زدن در هنگام تیز کردن جلوگیری می کند. تیز کردن چاقوهای فولادی کربنی نیز امکان پذیر است.
9. از تسمه های مشابه KE-280 و KE-3000 استفاده می کند.

توضیحات بیشتر پیرامون چاقو تیزکن برقی صنعتی KE-500 :

چاقو های صنعتی، چاقوهای قصابی، چاقو های آشپزخانه خانگی و دیگر انواع چاقو ها به دلیل گران بودن فولاد تندبر استیل تیغه آنها خیلی گران است و برای بهره برداری بیشتر و بهتر از چاقوی خود نیاز به تیز کردن خوب دو لبه چاقو می باشد. زاویه استاندارد در تیز کردن لبه های چاقو بسیار اهمیت دارد. در روش سنتی برای تیز کردن هر نوع لبه چاقو، فقط میتوان با تجربه چندین سال کارکرد به استانداردهای لازم دست پیدا کرد که آنهم همه افراد ندارند.

در روش سنتی در هر بار کشیدن لبه بر روی سطوح صیقلی فقط یک طرف لبه تیز می شود و برای تیز کردن هر دو لبه باید طرف مقابل هم تیز کرد که با توجه به رعایت زاویه استاندارد برای تیز کردن میزان خطای کاری بسیار بالا میرود.

لذا استفاده از دستگاه چاقو تیز کن برقی که با توجه به سرعت و دقت و همچین رعایت زاویه استاندارد در زمان تیز کردن لبه های چاقو و آز ان مهمتر تیز کردن هر دو لبه در یک زمان موجب اینجام کار با بهترین کیفیت و در کمترین زمان میشود.

بهترین دستگاه چاقو تیزکن برقی در کسور تایوان تولید میشود که در اینجا بهشما معرفی میشوند. این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد خود حتی امکان تیز کردن ساطورهای قصابی را نیز دارا می باشد. امکان استفاده از دستگاه چاقو تیزکن برقی در خانه، قصابی ها، کشتارگاه ها، مراکز تهیه غذا، فروشگاه های گوشت و غیره قابل استفاده می باشد. سیتم کار این دستگاه با استفاده از سمباده های زبر و نرم برای تیز کردن لبه های چاقو می باشد.

امیدوارم مطالب خوبی در ارتباط با این محصول دستگاه چاقو تیزکن برقی ارائه حضورتان کرده باشیم.

مشخصات فنی
ولتاژ برق مصرفی:  220V-240V AC
سرعت چرخ 2500 دور در دقیقه
گشتاور 3000 G.C.M
ابعاد L322 x W112 x H133 میلی متر
اندازه: 390x420x430 mm

لینک مرتبط : 

توضیحات بیشتر در سایت خارجی

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاه در رابطه با “دستگاه چاقو تیزکن برقی مدل KE500

  1. Avatar of مشتری
    مشتری گفت:

    توضیحاتش کم بود. یه کم اطلاعات بیشتر بذارید. الان عکسی ، فیلمی چیزی بذارید بشه دید این دستگاه چه شکلیه. چه کارایی هایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo