استعلام قیمت و خرید 1 یخچال صنعتی بالا صفر و زیر صفر

سردخانه زیر صفر

خرید یخچال صنعتی ( سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر ) یکی از دغدغه های همیشگی برای افرادی بوده است که در صنعت پخت و پز و صنایع غذایی مشغول به کار بوده و هستند و یا اینکه به دنبال تاسیس یک واحد صنفی جدید در این زمینه هستند. از آنجایی که استعلام قیمت و خرید یخچال صنعتی یکی از مشکلات و مشغله های ذهنی صاحبان حرف و مشاغلی ست که در رسته تولید ، عرضه و پخش مواد غذایی مشغول به کار هستند تصمیم گرفتیم تا امروز و در این صفحه درباره همین موضوع مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم و به شما این اطمینان را در همین ابتدا خواهیم داد که مطالب این صفحه و این سایت به طور مستمر و مداوم بروز خواهند شد فلذا در صورتی که اطلاعات و اخبار جدیدی پیرامون موضوع بحث در این صفحه منتشر گردد به سرعت به مطالب همین صفحه بیافزاییم.

 

از استعلام قیمت تا خرید یخچال صنعتی برای واحد های صنفی فعال در زمینه مواد غذایی :

زمانی که قصد راه اندازی یک واحد صنفی با کاربری فروش اغذیه گرم و یا سرد را دارید دیگر وسایل معمولی با کاربری خانگی به کار شما نخواهند آمد. یکی از وسایلی که کاربرد بالایی در صنایع غذایی دارد انواع سردخانه های بالای صفر و نیز سردخانه های زیر صفر هستند که یخچال های صنعتی نیز در دسته همین محصولات محسوب می شوند. حفظ تازگی و طراوت مواد اولیه مانند میوه و سبزی جات ، محصولات لبنی و …. نیازمند یک یخچال صنعتی یا سرد خانه بالای صفر است و برای حفظ و نگهداری گوشت و مواد پروتئینی باید یک سردخانه زیر صفر تهیه کرد.

یخچال های صنعتی گستردگی و تنوع بالایی دارند از سردخانه های بزرگ تا یخچال های ویترینی و شو کیک های کوچک رو میزی همگی در این گروه دسته بندی می شوند. به خاطر داشته باشید که به دلیل تنوع بالایی که یخچال های صنعتی در نوع استفاده، ابعادی که تولید می شوند، برندهای تولید کننده و نیز مدل تولید شده دارند صبحت پیرامون این موضوع به خاطر گستردگی مباحث مرتبط با انواع سردخانه ها کمی دشوار و طولانی خواهد بود و ما تلاش خواهیم کرد تا به طور مختصر اما مفید در این صفحه به توضیح مباحث مربوطه بپردازیم.

یخچال صنعتی
سردخانه بالای صفر

سردخانه بالای صفر :

این نوع سردخانه ها برای نگهداری میوه ، سبزی و صیفی جات ، دارو و نیز برخی محصولات لبنی مورد استفاده قرار می گیرند و تا مدت زمان خاصی ( بنا به نوع مواد غذایی یا دارویی ) قابل نگهداری می باشد. عموما این نوع سردخانه ها در ابعاد بزرگ و به صورت اجاره ای برای باغداران یا به طور خصوصی برای تولید کنندگان محصولات لبنی و دارویی وجود دارند و در ابعاد کوچک تر برای رستوران ها، هتل ها و اماکنی از این دست به صورت اختصاصی یا خریداری شده و یا طبق سفارش تولید می شود.

اگر قصد خرید سردخانه بالای صفر را دارید می توانید از طریق همین لینک به صفحه فروش سردخانه بالای صفر رفته و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

در این صفحه سردخانه هایی از برندهای مختلف و جهانی مانند :

سردخانه های بالای صفر از جمله محصولاتی ست که شرکت طبخ شمیم سابقه طولانی در واردات و فروش آن در بازار ایران داشته است. لذا با سالیان درازی ست که این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش برای محصولاتی نموده است که خود یا سایر همکاران به ایران وارده نموده اند. تیم فنی شرکت طبخ شمیم با استخدام و به کار گیری نیروی کار کشته و خبره تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری نموده است تا بدینوسیله خریدی مطمئن به همراه آسایش خاطر را برای شما به ارمغان آورد.

اگر در خرید سردخانه بالای صفر خود مردد هستید ، حال چه این تردید نشات گرفته از این مورد باشد که در انتخاب برند و مدل تردید داشته باشید و چه از بابت ابعاد و گنجایش محصول مد نظر خود پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان فروش ما و در خواست مشاوره رایگان برای خرید سردخانه بالای صفر است. کارشناسان با تجربه ما با اخذ اطلاعات کافی از شما پیرامون استفاده، فضایی که در اختیار دارید، و نیز هجم موادی که در طول روز مورد استفاده قرار می دهید به شما بهترین و کارآمد ترین مدل را پیشنهاد خواهند کرد.

 

سردخانه زیر صفر :

سردخانه زیر صفر نیز در صنایع غذایی پر استفاده است . انواع گوشت قرمز مانند انواع دام و نیز گوشت سفید مانند گوشت مرغ و یا حتی گوشت ماهی اگر نیاز به ارسال به مسافت های دور یا نگهداری طولانی مدت داشته باشند باید حتما در سردخانه های زیر صفر نگهداری شوند. سردخانه های زیر صفر برای انجماد کامل گوشت و هر نوع ماده ای به کار می روند که قصد داشته باشیم به مدت طولانی و با کمترین کیفیت در طعم و مزه نگهداری شوند. عموما سردخانه زیر صفر برای انجماد و نگهداری گوشت های تنظیم بازار به کار می روند تا گوشت سفید و گوشت قرمز را در آن ها نگهداری کنند تا در مواقعی که به دلیل افزایش تقاضا یا کاهش میزان تولید قیمت افزایش می یابد تا تزریق آهسته مواد غذایی که در این سردخانه ها نگهداری شده اند باعث تنظیم قیمت مصرف کننده شوند.

 

نمونه ای از یخچال های صنعتی زیر صفر را در این صفحه مشاهده نمایید.

 

سردخانه زیر صفر نیز در ابعاد مختلف و متفاوت تولید می شوند. از سالن های سردخانه ای گرفته تا یخچال های کوچک برای داخل آشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها. این گستردگی و تنوع جنس و نیز برند و مدل تولید شده باعث شده تا تامین اقلام مورد نیاز مشتری در این رسته کمی دشوار باشد. اما شرکت طبخ شمیم با شناخت دقیق نیاز بازار های هدف اقدام به رایزنی و عقد قرارداد با شرکت هایی نموده است که در داخل و یا خارج از ایران اقدام به تولید سردخانه زیر صفر می نمایند. بنا بر این در صورتی که نیاز به خرید سردخانه زیر صفر دارید و یا به فکر تهیه آن هستید و در حال اخذ استعلام قیمت و برآورد هزینه های آن می باشید ، می توانید از راه های ارتباطی که در زیر همین پیج وارد شده است با کارشناسان بخش فروش ارتباط گرفته و درخواست مشاوره رایگان و ارسال قیمت نمایید.

 

در بین یخچال های صنعتی حال چه زیر صفر و چه بالای صفر برند های متفاوتی در جهان مشغول به تولید و فعالیت هستند که هر کدام در بخشهایی قدرتمند و در بخش های دیگر دچار ضعف هایی هستند و این مشتری ست که متناسب به نیاز خود در بین تولیدات شرکت های مختلف جهانی اقدام به خرید یخچال صنعتی از یکی از آن ها می نماید. در ابتدا نوع استفاده و پس از آن حجم مورد نیاز خود را مشخص نموده و پس از آن در بین برندهایی که متناسب با نیاز شما اقدام به تولید محصولاتی نموده اند به انتخاب بپردازید.

 

شرکت طبخ شمیم وارد کننده و فروشنده محصولات روز جهانی :

مهم نیست کدام برند و کدام محصول و کدام مدل را نیاز دارید و انتخاب نموده اید. فقط کافی ست تا در سایت طبخ شمیم یک جستجوی ساده نمایید و در صورتی که محصول مد نظر شما موجود بود که به سادگی می توانید خریداری نمایید و اگر موجود نبود یا از طریق چت آنلاین که در تمام صفحات سایت مانند همین صفحه وجود دارد و در قسمت پایین صفحه و سمت راست به طور شناور قرار گرفته است با کارشناسان مجرب و متعهد بخش فروش ارتباط گرفته و محصول مد نظر خود را درخواست نمایید تا با اخذ قیمت روز و برآورد هزینه واردات و ترخیص کالا از گمرکات کشور برای شما بطور اختصاصی وارد کرده و به شما تحویل نمایند. و یا چنانچه به دنبال راهی سریع تر برای دریافت پاسخ هستید با شماره ها و راه های ارتباطی دیگر که در سمت چپ پایین صفحه و به صورت شناور قرار دارد تماس حاصل فرمایید و تقاضای خود را به صورت شفاهی بیان نمایید.

شرکت طبخ شمیم با پشتوانه سال ها تجربه در سطح بین الملل و انجام مراودات مالی فراوان با تعداد بسیار بالایی از شرکت ها و تولید کنندگان مطرح جهانی من جمله در اروپا ، آمریکا ، ترکیه و چین توانایی بالایی در ردیابی و تهیه اقلام مورد نیاز شما و برطرف کردن نیاز صنعت شما داشته و دارد. طبخ شمیم تنها یک نام تجاری نیست بلکه اعتباری جهانی و سابقه ای طولانی ست که در دو کلمه گنجانده شده است.

در پایان از شما بازدید کننده محترم درخواست داریم تا نظرات ، انتقادات و تجربیات خود را پیرامون موضوع این صفحه در انتهای همین پست بیان فرمایید تا هم راهنمای ما برای تولید محتوای بهتر در آینده باشد و هم سایر بازدید کنندگان از نظرات و تجربیات شما بهره برده و به این شیوه به اشتراک گذاشته شود.

با تشکر از حسن انتخاب شما هرماه گرامی

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo