تهیه یک کرپ خوشمزه

04

توسط یک کرپ ساز

در حالی که  در فضای مجازی و آنلاین  دستور العمل های متفاوتی برای تهیه کرپ وجود دارد ممکن است شما وسوسه شوید از یک دستورالعمل  یا نمونه های  دیگر استفاده کنید ، ولی ما تصمیم گرفته ایم تا تجربه شما را ساده تر کرده و مواد اصلی مورد نیاز را برای ایجاد کرپ های  خوشمزه مطرح نماییم .

تمام آنچه شما نیاز دارید یک فنجان آرد سفید ، ½ فنجان شیر ، ½ فنجان آب ، دو عدد تخم مرغ ، دو قاشق غذاخوری کره و فقط یک مقدار کم نمک است . بیش از حد مواد دیگر به آن اضافه ننمایید و هر نوع شکر یا عسل را به مخلوط اضافه نکنید .

تمام مواد اولیه که قبلاً گفته شد را در یک میکسر مخلوط کنید. باور کنید یا نه ، به همین راحتی خمیر کرپ را تهیه کرده اید . اکنون می توانید از سازنده کرپ خود استفاده کنید.

برای پخت کرپ باید از یک کرپ میکر ( کرپ ساز ) استفاده نمایید . اولین کاری که باید انجام دهید پاک کردن سطح دستگاه  به منظور از بین بردن گرد و غبار است. پس از آن ، کافی است مقداری کره را روی سطح مالیده یا آن را با اسپری  روغن چرب کنید. اجازه دهید قبل از شروع ریختن خمیر ، دستگاه  گرم شود . ساده ترین روش برای پخش یکنواخت کرپ و در واقع تبدیل آن به یک لایه  نازک ، یکدست  ،  استفاده از دستگاه کرپ میکر است. در حالی که برخی از مدل ها دارای پخش کننده های چوبی مخصوص به خود هستند ، برخی دیگر ممکن است فاقد این ابزار باشند و  شما را مجبور به خرید جداگانه کنند .

بسته به تنظیمات گرما ، کرپ شما ممکن است یک تا دو دقیقه بپزد . در لحظه ای که حباب های بزرگ روی سطح کرپ شکل می گیرند ، می توانید مطمئن باشید که برای مدت زمان مناسب پخته شده است.

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo