فقط 1 ترمومیکس برای کل آشپزخانه ها و آزمایشگاه ها کافی ست

ترمومیکس

ترمومیکس قادر به انجام ۲۰ عملکرد مختلف بوده که دیگر نیاز به خرید لوازم آشپزخانه های مختلف نیست

ترمومیکس شامل عملکرد هایی مانند :

میکسر ، مخلوط کن ، ترازو ، بخارپز ، آسیاب کن ، امولسیون ساز ، همزن ، حرارت دهی کنترل شده ، خرد کن ، خمیر ساز ، پخت ، تخمیر و غیره میباشد که در این مطلب به خواص و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

دستگاه ترمومیکس قابلیت های خاصی را دارد که از آن هم در صنعت آشپزی هم در صنعت آزمایشگاهی مورد کاربرد و استفاده قرار میگیرد.

تمامی امکانات این دستگاه روی مدل TM-6 موجود است و از جمله تغییری که روی این دستگاه نسبت به مدل های قبلی اضافه شده امکان استفاده از تخمیر میباشد.

ترمومیکس
ترمومیکس

1 تیغ و بیش از 20 عملکرد فقط یک دستگاه

همه می توانند با ترمومیکس آشپزی کنند.

صفحه نمایش لمسی 6.8 اینچی و یک صفحه انتخابگر تکی اجازه می دهد تا ترمومیکس به طور مستقیم کار کند.

ظرفیت کاسه مخلوط کن 2.2 لیتری می تواند غذاهای خوشمزه را برای همه فراهم کند.

TM6 دارای عملکرد و امکانات بسیاری است، بنابراین می توانید :

1.مخلوط کنید، 2.تفت دهید، 3.خرد کنید، 4.له کنید، 5.کاراملی کنید،

6.حرارت دهید، 7.ورز دهید، 8.رنده کنید، 9.آسیاب کنید، 10.آبمیوه کنید،

11.میکس کنید، 12.چرخ کرده، 13.پوره کنید، 14.وزن کنید، 15.هم بزنید، 16.بخارپز کنید،

17.خورشت را با استفاده از آرام پز تهیه کنید ، غذا را سریعتر و راحت تر از همیشه بپزید و نوش جان کنید.

یک دستگاه همه کاره که عملکرد بسیاری از لوازم خانگی را در یک واحد ترکیب می کند، کمک کننده کامل آشپزخانه برای همه است.

جزئیات در پخت و پز مهم است :

  • کنترل‌های زمان، دما و سرعت هر بار که آشپزی می‌کنید، نتایج خوب ثابتی را تضمین می‌کند.
  • با بیش از 12 میلیون کاربر، ترمومیکس ، یک کاسه، یک چاقو، بیش از 25 کارکرد لوازم آشپزخانه هوشمند، هزاران ایده خوشمزه آشپزی و پخت را زنده کرده است.

 

 

ترمومیکس
ترمومیکس

آشپزی منحصر به فرد :

TM6 دارای اتصال WiFi داخلی است. این اتصال و صفحه نمایش بزرگ به شما امکان می دهد 90000 دستور غذا را در Cookidoo، کتابخانه آنلاین دستور العمل های ما برای یافتن ایده ها و الهام بخش مرور کنید.

ویژگی آشپزی هدایت‌شده ترمومیکس هر مرحله آشپزی را پیش‌بینی می‌کند و پخت و پز را بسیار آسان و بدون دردسر می‌کند حتی برای افرادی که تجربه آشپزی ندارند.

از جمله محصولات و خوراکی هایی که با ترمومیکس میتوان تولید و تهیه کرد بسیار گسترده و وسیع میباشد که به تعدادی از آنان اشاره میکنیم :

  • نان
  • سس مایونز
  • شیرینی
  • ماست
  • سس هلندیز و سس های دیگر
  • رب کاری و کاری
  • مخلوط ادویه ها
  • سوپ ها
  • پودینگ بخارپز

چرا از ترمومیکس در آشپزخانه استفاده میکینم ؟

این بهترین دستیار آشپزخانه است زیرا آشپزخانه را تمیز نگه می دارد. در حین تهیه غذا بخارهای مضر آزاد نمی کند و هیچ گونه آشفتگی ایجاد نمی کند.

ترمومیکس همچنین تضمین می کند که هیچ پاشش روغن در آشپزخانه  وجود ندارد.

برای کسانی که زمان محدودی برای پخت و پز دارند، ترمومیکس می تواند غذاهای مورد علاقه شما را در یک لحظه آماده کند، در حالی که شما را از هم زدن بعد از یک روز طولانی دور می کند.

این کار به سادگی قرار دادن مواد در کاسه ترمومیکس است و با لمس یک دکمه روی صفحه، غذای من برای تمام خانواده آماده است.

 

 

ترمومیکس
ترمومیکس

 

برخی از شگفتی های ترمومیکس :

  • سیر را در 5 ثانیه پوست بگیرید و خرد کنید.
  • شکر آسیاب در 2 ثانیه.
  • لیموناد را در 4 ثانیه فشار دهید.
  • خمیر نان را در 2 دقیقه آماده کنید.
  • کانجی را در 15 دقیقه بپزید.
  • مرغ کاری را در 15 دقیقه بپزید.
  • خمیر ماهی را در 3 دقیقه درست کنید.
  • غذای کودک را در 10 دقیقه آماده کنید.

دلایل خرید ترمومیکس :

فشرده : برخلاف سایر لوازم آشپزخانه که هر بار که نیاز به استفاده از آن دارید باید کشیده و کنار هم قرار گیرند، ترمومیکس به طرز شگفت انگیزی جمع و جور است و کمترین قطعات را دارد.

کارهای فیزیکی را با عملکردها و حالت‌های هندزفری کاهش می‌دهد ، تنظیم و فراموش می‌کند، با تایمر و قابلیت هم زدن در حین پخت و پز خبر عالی برای آشپزهای شلوغ (یا حواس پرت) که ممکن است هنگام تلاش از آشپزخانه دور شوند.

برای چیدن شام بهتر از همه، این ویژگی از سوختن و پختن بیش از حد جلوگیری می کند.

توانایی آن در انجام کارهای آماده سازی غذا مانند برش دادن، رنده کردن و برش دادن، و پیروی از دستورالعمل ها، ساده تر، ایمن تر و در دسترس تر است.

با مجموعه ای قدرتمند از تیغه ها ، می تواند هویج، کرفس، کلم بروکلی و غیره را پودر کند و تمام خوبی های پنهان را با سس پاستا، ریزوتو و سوپ ترکیب کند.

پخت و پز از ابتدا : تهیه غذا توسط خودتان معمولا ارزان تر و سالم تر از خرید گزینه های از پیش بسته بندی شده یا آماده است، اما تلاش زیادی می طلبد. در مورد ترمومیکس اینطور نیست.

مافین ها را می توان در عرض چند دقیقه هم زده و داخل فر قرار داد.

بیسکویت و حتی شیرینی به همان اندازه آسان و سریع است. دیگر غذاهای مورد علاقه سریع عبارتند از اسموتی و آبمیوه همه در چند ثانیه آماده می شوند.

دستور العمل های از پیش برنامه ریزی شده و عملکردهای آشپزی هدایت شده

به این معنی است که حتی یک تازه کار کامل در آشپزخانه می تواند دستورالعمل های گام به گام را دنبال کند و چیزهایی مانند خمیر پیتزا تولید کند که ممکن است قبلاً هرگز درست نکرده باشد.

پشتیبانی مداوم برای به‌روزرسانی‌ها و خدمات: Vorwerk (سازنده) به‌طور مداوم فناوری خود را به‌روزرسانی می‌کند و اتصال Wi-Fi TM6 به این معنی است که شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدید را به محض در دسترس قرار گرفتن، دسترسی

داشته باشید. همچنین مراکز خدمات آجر و ملات وجود دارد که می توانید برای تعمیر و سرویس به آنها مراجعه کنید.

خلاقیت: اگر احساس ماجراجویی می کنید، حتی می توانید از Thermo خود برای تهیه چیزهایی مانند مواد شوینده لباس، اسکراب بدن و مرطوب کننده استفاده کنید.

ترمومیکس جایگزین چه دستگاه هایی میتواند باشد :

  1. مخلوط کن
  2. میکسر استیک
  3. غذاساز
  4. آسیاب قهوه
  5. پلوپز
  6. آرام پز
  7. ترازو دیجیتال
  8. همزن برقی
  9. بخار پز
  10. دستگاه سوس وید
  11. ماست ساز
  12. کتری
  13. یخ شکن (بهترین مارگاریتا و نوشیدنی های یخ زده)

 

ترمومیکس
ترمومیکس

رنده و آسیاب

آسیاب مانند آجیل، پنیر، سبزیجات و غلات سریع انجام میشود و فقط چند ثانیه طول می کشد با کنترل کامل بر سرعت و زمان ، می توانید محصولات نهایی را با قوام دقیقی که می خواهید تولید کنید.

وزن کردن

مقیاس به 1 گرم دقیق است و آن را به ابزاری ایده آل برای اندازه گیری دقیق مواد تشکیل دهنده تبدیل می کند.

پلوپز

پخت کامل برنج و غلات مختلف به سادگی دانه های دلخواه و چاشنی ها را با آب در کاسه همزن قرار دهید و بگذارید از بقیه مراقبت کند. با کنترل‌های پیشرفته دما و زمان، می‌توانید هر بار انتظار نتایج بی‌نقصی را داشته باشید.

ضخیم شدن

فناوری پیشرفته به طور خودکار زمان پخت را بر اساس مواد تشکیل دهنده و دما تنظیم می کند و اطمینان حاصل می کند که سس ها، کاستاردها و خامه ها هر بار بصورت اتوماتیک کاملا پخته می شوند.

کاراملی کردن

با می توانید به راحتی با پخت و پز و به کاراملی شدن مواد در دمای بالا تا 160 درجه دست پیدا کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که پیاز، شکر و سایر مواد کاملاً کاراملی شده را برای دستور العمل های خود به راحتی ایجاد کنید.

گرمایش دقیق

با تنظیمات دما از 37 درجه تا 160 درجه (با دستور العمل های راهنمایی)، کنترل کاملی بر پخت و پز خود دارید و به شما امکان می دهد به دمای دلخواه برای غذاهای خود برسید.

مراحل قند

با ویژگی پخت و پز ، عملکرد مراحل قند می تواند به شما کمک کند کارامل، لانه زنبوری و آبنبات چوبی را با قوام و طعم دلخواه خود بسازید.

آشپزی

ترمومیکس با بیش از 20 عملکرد و شمارش مداوم، فرآیندهای آماده سازی و پخت را به عهده می گیرد و پخت و پز را بدون دردسر، تمیز و آسان می کند.

چرخ کردن

با موتور قدرتمند خود، در خرد کردن یخ و خرد کردن موادی مانند گوشت و سبزیجات در عرض چند ثانیه و آماده‌سازی غذا را آسان می‌کند.

ورز دادن

با استفاده از حالت بازه‌ای تعبیه‌شده در ، دستگاه در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخد و از ورز دادن حرفه‌ای تقلید می‌کند.

این ویژگی تضمین می‌کند که مواد شما در بهترین حالت ورز داده می‌شوند و هر بار که از آن استفاده می‌کنید یک قوام یکنواخت و بی‌نقص ارائه می‌دهند.

مخلوط کردن و امولسیون کردن

با عملکرد مخلوط کردن، به شما کمک می کند سس های عالی مانند سس مایونز و هلندی ایجاد کنید. کنترل دقیق درب از ریختن روغن و مایع به داخل مخلوط جلوگیری می کند.

بخارپز کردن

با استفاده از واروما، می‌توانید غذا را به آرامی بپزید و طعم طبیعی و مواد مغذی ضروری آن را برای وعده‌های غذایی سالم‌تر حفظ کنید.

سووید

می توانید در پخت و پز گوشت و ماهی به یک متخصص تبدیل شوید. این دستگاه زمان بندی دقیق و کنترل دما را ارائه می دهد و شما را قادر می سازد هر بار که از آن استفاده می کنید به نتایج کاملا پخته و شاداب دست یابید.

این ویژگی برای مواد ظریف تر، که به طور یکنواخت پخته می شوند و آب میوه و طعم طبیعی خود را حفظ می کنند، ایده آل است.

پیش تمیز کننده پیشرفته

تمیز کردن پس از استفاده از بدون دردسر است. شما می توانید با انتخاب یکی از گزینه های قبل از تمیز کردن، که شامل خمیر، یونیورسال، چربی و کارامل، یا قهوه ای شدن است، به نتایج تمیز کردن حتی بهتری برسید.

با استفاده از این گزینه ها، می توانید به راحتی دستگاه را کاملاً تمیز کنید و برای آماده سازی وعده غذایی بعدی آماده شوید.

کتری

از برای گرم کردن آب تا محدوده دمایی 37 تا 100 درجه سانتیگراد استفاده کنید ، چه نیاز به تهیه چای یا تهیه شیشه شیر یا حتی پختن ماکارونی داشته باشید.

با این ویژگی می توانید به دقت و قوام در پخت و پز و تهیه نوشیدنی های گرم دست پیدا کنید.

خرد کردن

به شما این امکان را می‌دهد که گوشت، سبزی‌ها، سبزیجات و موارد دیگر را بر اساس ترجیحات خود در عرض چند ثانیه کاملاً خرد کنید.

با کنترل کامل بر روی سرعت میکسر و زمان خرد کردن، می توانید قوام مواد را تنظیم کنید و نتایج درشت یا ریز خرد شده را به دلخواه ایجاد کنید.

تخمیر

برای تهیه ماست های خانگی مناسب است و با کنترل دقیق و ثابت دمای آن محیط ایده آلی را برای رشد باکتری ها ایجاد می کند.

علاوه بر این ، این یک ابزار عالی برای کمک به اثبات خمیر است و به شما امکان می دهد مخلوط ها را تا 12 ساعت در دماهای بین 37 تا 70 درجه سانتی گراد تخمیر کنید.

پخت آهسته

تا 8 ساعت به آرامی و بدون نگرانی غذاهای خود را با دمای کمتری بپزید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا غذاهای طولانی پخته شده را آماده کنید و اطمینان حاصل کنید که هر بار به نتایج لطیف، شاداب و خوشمزه می رسید.

هم زدن

با عملکردهای هم زدن و معکوس خود، به آرامی غذاهای لطیف را هم زده و در صورت لزوم در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد.

این ویژگی تضمین می‌کند که نیازی به نظارت و هم زدن دستی ظروف خود ندارید و به شما امکان می‌دهد تا زمانی که TM6 کار را برای شما انجام می‌دهد، روی کارهای دیگر تمرکز کنید.

درجه حرارت بالا

محدوده دمایی می تواند تا 160 درجه برسد و برای غذاهایی که در حین پخت نیاز به حرارت زیاد دارند، ایده آل است.

با آشپزی هدایت‌شده در Cookidoo ، می‌توانید مطمئن باشید که پخت و پز با دمای بالا هر بار به نتایج عالی و ایمن منجر می‌شود.

دست گرمی بازی کردن

با استفاده از می‌توانید غذاهای مایع یا خامه‌ای را کاملاً در دمای مورد نیاز گرم یا دوباره گرم کنید، بدون خطر جوشیدن یا از هم پاشیدن غذا.

این ویژگی تضمین می کند که ظروف شما بافت و طعم خود را حفظ می کند و باعث می شود غذاهای شما اشتها آورتر و از نظر بصری جذاب تر شود.

حالت دیگ تخم مرغ

با ترمومیکس می توانید تخم مرغ ها را دقیقاً همانطور که می خواهید و با تنظیمات مختلف برای انتخاب آماده کنید.

چه ترجیح می‌دهید تخم‌مرغ‌های خود را به‌خوبی بپزید، چه نرم و چه آب‌پز شده، این دستگاه تضمین می‌کند که هر بار به طور مداوم نتایج عالی به دست می‌آورید.

مخلوط کردن

عملکرد ترکیبی این دستگاه شما را قادر می سازد تا با پوره ها، سوپ ها و اسموتی ها سازگاری کاملی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند میوه‌ها، سبزیجات یا مواد دیگر را با هم ترکیب کنید، TM6 تضمین می‌کند که هر بار نتایجی صاف و خامه‌ای به دست می‌آورید و طعم و بافت غذاهایتان را افزایش می‌دهد.

 همزن

همزن پروانه ای ابزاری همه کاره است که به شما امکان می دهد بدون زحمت و در عرض چند ثانیه غذاهای شیرین و خوش طعم بسازید.

با توانایی آن در خرد کردن ملایم کره و هم زدن سفیده تخم مرغ برای مرنگ، یک جزء حیاتی در ایجاد نتایج دلپذیر از هر دو دستور غذای شیرین و خوش طعم است.


لینک پیام رسان واتس آپ : طبخ شمیم طبخ شمیم 1

لینک شبکه مجازی اینستاگرام : طبخ شمیم

شماره تماس کارشناسان فروش :

09027290404

09127290101

09127283131

آدرس شرکت : یافت آباد میدان الغدیر بعد از پلیس امنیت نبش کوچه وحدت ساختمان ارشیا

جهت خرید و سفارش محصول و اطلاع از قیمت دقیق محصول مورد نظر با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید و یا از طریق نرم افزار های پیام رسان واتس آپ یا ایتا با کارشناسان فروش ارتباط برقرار فرمایید

یا یک پیام در شبکه های اجتماعی و اعلام درخواست کمتر از یک ساعت میتوانید نمونه های مشابه، قیمت و مشاوره کامل دریافت کنید.

شرکت طبخ شمیم آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در خصوص تجهیزات صنعتی برای کسب و کار شما به صورت رایگان اعلام می کند.

ما مفتخریم که یکی از مشاوره دهندگان رایگان در خصوص تجهیزات آشپزخانه رستوران، فست وفود، هتل و کارگاه های صنعتی در ایران هستیم.


 

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo