اطلاعاتی در‌مورد ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا

باکس مخصوص حمل غذا

ترموباکس و هات باکس مخصوص حمل غذاها

این روزها استفاده از ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شبکه‌های اجتماعی، مردم آگاهی بیشتری نسبت به حفظ سلامتی خود پیدا کرده‌اند.

همین موضوع موجب شده تا افراد برای سلامت جسم و روان خود، اهمیت بسیاری قائل شوند. با استفاده از ظروف حمل غذای ترموباکس، امکان انتقال غذا به صورت گرم برای تمامی افراد فراهم شده است.

به این نکته توجه کنید که این محصول قادر است حداکثر تا 4 ساعت غذای شما را به صورت بهداشتی و گرم نگهداری کند.

در ادامه قصد داریم در‌مورد این محصول اطلاعات تکمیلی ارائه دهیم. چنانچه کسب اطلاع درمورد این موضوع برای شما جذاب به نظر می‌رسد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

باکس حمل غذا
باکس حمل غذا

اطلاعاتی در‌مورد جنس ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا

به این نکته توجه کنید که ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذای ترموباکس، از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت ساخته شده‌اند.

در تولید این محصول از هیچگونه مواد مضر استفاده نشده است. این ظروف دارای طراحی مناسب و قابل اعتماد برای جلوگیری از نشت مایعات و انواع غذاها هستند.

همچنین ظروف ترموباکس بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار می‌باشند. به طور کلی استفاده از باکس مخصوص غذا، با ویژگی‌های فوق می‌تواند به سلامت و بهداشت جامعه کمک فراوانی کند.

کمک به حفظ محیط زیست، یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از این ظروف است.

استفاده از ظروف ترموباکس جهت سرد نگه داشتن انواع غذا، کیک و دسرها

در بالا درمورد کاربرد ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذای ترموباکس جهت گرم نگه داشتن غذا، اطلاعاتی ارائه دادیم. حال قصد داریم در مورد کاربرد این محصول جهت سرد نگه داشتن انواع غذا، کیک و دسر، توضیحاتی بدهیم.

بسیاری از رستوران‌ها، کترینگ‌ها و قنادی‌ها، نیاز به ظروفی دارند که محصول مورد نظر را به صورت کاملا سرد به دست مشتری برساند.

هات باکس‌ها‌، به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای حمل غذاهای سرد نیز شناخته می‌شوند. در واقع این ظروف به صورتی طراحی ‌شده‌اند، که هوای گرم و همچنین سرد محیط به داخل آنها نفوذ نمی‌کند.

همین موضوع موجب حفظ دمای انواع غذاها و دسرهای درون این ظروف می‌شود. سرد و همچنینگرم نگه داشتن غذا به وسیله ترمو باکس تا سقف 4 ساعت امکان پذیر است.

ویژگی‌های ظاهری ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا

ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا، دارای پانل‌های جدا کننده هستند. با استفاده از این پانل‌ها می‌توان طبقه‌هایی مجزا در این ظروف ایجاد کرد.

برخی از این هات باکس‌ها دارای دو طبقه و برخی دیگر سه طبقه‌ای هستند. امکان نگهداری انواع غذاهای گرم و سرد، در طبقه‌های این ظروف وجود دارد.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی سطح این طبقه‌ها، شیارهای موازی طراحی شده‌ است. وجود این شیارها مانع سُر خوردن غذاهای داخل باکس خواهد شد.

وجود قفل‌های ایمن نیز موجب عدم دسترسی افراد متفرقه به غذاها و نوشیدنی‌های داخل باکس می‌شود.

 

ظروف حمل غذا
ظروف حمل غذا

قابلیت شستشوی آسان ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا

قابلیت شستشوی آسان، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا، دارا می‌باشد. با توجه به اینکه این نوع ظروف از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته‌ شده‌اند، شستشوی آنها به راحتی امکان پذیر است.

قابل ذکر است که امکان شستشوی این نوع ظروف با استفاده از مواد شوینده ملایم، فراهم است. نحوه طراحی هات باکس‌، به صورتی است که هیچگونه برآمدگی و فرورفتگی در درون آن دیده نمی‌شود.

وجود قسمت‌های جدا شونده باعث شستشوی آسان و دسترسی به تمام قسمت‌های ظروف می‌شود. قابل ذکر است که ظروف ترموباکس در برابر حرارت نیز مقاوم هستند.

چنانچه صاحب کترینگ یا رستورانی هستید، می‌توانید این نوع ظروف را در اندازه‌ و رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

کاربرد اصلی ترموباکس

رستوران‌ها و همچنین کترینگ‌ها، همواره به دنبال یافتن راهی جهت رساندن غذای گرم به دست مشتریان خود هستند. در واقع ارائه غذای گرم و داغ به مشتریان، تجربه خوبی را برای آنها ایجاد می‌کند.

غذاهای گرم، بسیار لذیذ‌تر و خوشمزه‌تر به نظر می‌رسند و مشتریان را به ادامه استفاده از خدمات رستوران‌ مورد نظر تشویق می‌کنند.

همچنین رستوران‌هایی که به ارائه غذای گرم می‌پردازند، شهرت و اعتبار بالاتری نسبت به رستوران‌های دیگر دارند. این امر موجب جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی و توسعه کسب و کار رستوران‌های مختلف می‌شود.

همچنین ارائه غذا با دمای مناسب، نقش به سزایی در حفظ سلامت و بهداشت مشتریان دارد. ترموباکس‌ها قادرند حداکثر تا 4 ساعت، دمای غذا را به صورت ثابت نگه دارند.

راهنمایی‌های جهت خرید ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا

در این بخش سعی داریم در مورد خرید بهترین ظروف یا باکس حمل غذا اطلاعاتی ارائه دهیم. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید ترموباکس باید به آن دقت کنیم، جنس و مواد اولیه‌ای است که در ساخت این نوع محصولات بکار رفته است.

این نوع ظروف باید از جنس پلاستیک مقاوم باشند. این ویژگی موجب حفظ طعم و کیفیت غذا در طول مسیر حمل می‌شود. طراحی اصولی ترموباکس‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وجود طبقه‌های جدا کننده فضا، موجب ایجاد نظم در هات‌باکس خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود ظروفی را خریداری کنید که دارای چند طبقه باشند.

محکم بودن درب ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

مخصوص حمل غذا
مخصوص حمل غذا

هات باکس مناسب حمل غذا تا حداکثر 4 ساعت

ترموباکس‌ها به قفل‌های ایمن و مقاوم مجهز هستند. این موضوع موجب می‌شود غذای شما از دسترس دیگران محافظت شود. این نوع ظروف می‌توانند تا حداکثر 4 ساعت، غذای شما را به صورت کاملا گرم نگهداری کنند.

از طریق راه‌های موجود در وب‌سایت می‌توانید رنگ، طرح و اندازه محصول را به سلیقه خود انتخاب کنید. کارشناسان مشغول بکار در مجموعه ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می‌باشند.

مجموعه طبخ شمیم دارای بیش از 25 سال سابقه است و در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات رستورانی فعالیت می‌کند.

این مجموعه تمامی محصولات خود را با گارانتی یک ساله در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جهت سفارش ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا، کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 

ترموباکس
ترموباکس

 

1-    عنوان اصلی محتوا: اطلاعاتی در‌مورد ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا
2-    کلمه کلیدی اصلی ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا
3-    کلمه کلیدی مرتبط گرم نگه داشتن غذا به وسیله ترمو باکس تا سقف 4 ساعت، هات باکس مناسب حمل غذا تا حداکثر 4 ساعت
4-    خلاصه محتوا (20 تا 30 کلمه) بهره‌گیری از ظروف و یا باکس مخصوص حمل غذا، موجب حفظ دمای غذا و انواع نوشیدنی‌ها تا رسیدن به دست مشتری خواهد شد.

 


لینک پیام رسان واتس آپ : طبخ شمیم طبخ شمیم 1

لینک شبکه مجازی اینستاگرام : طبخ شمیم

شماره تماس کارشناسان فروش :

09027290404

09127290101

09127283131

آدرس شرکت : یافت آباد میدان الغدیر بعد از پلیس امنیت نبش کوچه وحدت ساختمان ارشیا

جهت خرید و سفارش محصول و اطلاع از قیمت دقیق محصول مورد نظر با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید و یا از طریق نرم افزار های پیام رسان واتس آپ یا ایتا با کارشناسان فروش ارتباط برقرار فرمایید

یا یک پیام در شبکه های اجتماعی و اعلام درخواست کمتر از یک ساعت میتوانید نمونه های مشابه، قیمت و مشاوره کامل دریافت کنید.

شرکت طبخ شمیم آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در خصوص تجهیزات صنعتی برای کسب و کار شما به صورت رایگان اعلام می کند.

ما مفتخریم که یکی از مشاوره دهندگان رایگان در خصوص تجهیزات آشپزخانه رستوران، فست وفود، هتل و کارگاه های صنعتی در ایران هستیم.


 

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo