بررسی چای ساز صنعتی برقی

چای ساز صنعتی

تحقیق چای ساز صنعتی

تعریف و کاربرد چای ساز صنعتی:

چای ساز صنعتی برقی در دسته تجهیزات صنعتی پر کاربرد قرار دارد چرا که امروزه در بسیاری از مراکز و مشاغل مختلف استفاده میشود. از آنجایی که در خیلی از مشاغل، ادارات، سازمان ها، هیئت ها و خیلی از برنامه ها و جلسات در سطح کشور ما نیاز به آب جوش جهت درست کردن چای، قهوه و نوشیدنی های گرم احساس می شود، داشتن یک چای ساز صنعتی با ظرفیت متناسب با مصرف می تواند برای مجموعه شما بسیار کارآمد باشد. چای ساز صنعتی به دلیل تفاوت در ظرفیت و اندازه مخزن آبگیری، با چای ساز خانگی متفاوت است. به همین دلیل آن را با نام های از جمله: سماور بزرگ، سماور صنعتی، چای ساز صنعتی، چای ساز برقی بزرگ، چای ساز صنعتی برقی، چای ساز اداری، چای ساز سازمانی، چای ساز هیئتی، سماور هیئتی، چای ساز توریستی، چای ساز گردشگری و سماور توریستی و گردشگری نیز گفته می شود. این چای سازها با توجه به ابعادی و ظاهری متفاوت از چای سازهای خانگی دارند که در وب سایت طبخ شمیم در قسمت محصولات می توانید با انتخاب چای ساز تمامی چای ساز های صنعتی با رنگ و ظرفیت های مختلف رو مشاهده کنید. به دستگاه چای ساز صنعتی که قابلیت تنظیم دمای آب جوش را بصورت اتوماتیک دارند، ترموس گفته می شود. اجازه بدهید ترموس رو مختصراً توضیح بدهیم ترموس ها با تنظیم دمای آب، درجه گرمای آب را در محدوده ای مشخص که توسط کاربر قابل تنظیم می باشد نگه می دارد. چای ساز های بزرگ یا هما سماور های بزرگ با حجم لیتری بالا در مجالس، هیئت ها، مساجد و همچنین شرکت ها و ارگان ها و رستوران ها و مغازه ها برای استفاده تهیه شد است.

امکانات چای ساز صنعتی:

چای ساز های صنعتی شرکت رمتا دارای دو عایق داخلی و خارجی میباشد. ظرفیت های موجود برای چای سازهای صنعتی در سایت طبخ شمیم متفاوت می باشد که برای مشتری نسبت به مصرف قابل سفارش میباشد. چای ساز های صنعتی با ظرفیت های 10 لیتری، 13 لیتری، 15 لیتری، 20 لیتری، 23 لیتری و 40 لیتری در سایت طبخ شمیم موجود میباشد.

چای ساز های صنعتی اتومات، جهت آبگیری معمولا قسمتی از دستگاه یک شیر ورودی تعبیه شده است که قابلیت وصل شدن به آب شهری را دارد که دو حالت باز و بسته بودن نیز برای استفاده در زمان های مناسب می باشد. در این دستگاه ها اگر شیر آب بسته باشد یا به هرنحوی جریان ورود آب به مخزن انجام نگیرد لامپ های هشداری تعبیه شده است تا کاربر متوجه شود و مورد را بررسی کند.

در چای ساز صنعتی دستی کاربر باید مراقب باشد که مخزن بدون آب کار نکند که باعث بروز خسارت می شود.

دستگاه های چای ساز بصورت کلی شیر های برای خروجی آب جوش یا نوشیدنی های گرم وجود دارد این شیر ها مدل های مختلفی از نظر جنس، رنگ، تعداد و کارکرد را دارند.

مثلا از نظر کارکرد بعضی از شیر ها تک حالته هستند که توسط کاربر باز و بسته میشوند، بعضی ها دو حالته می باشند یک حالت همان توسط کاربر و حالت دوم باز ثابت میباشد بعضی ها چند حالته میباشند که دو حالت قبل و حالت سوم مقدار مشخص به اندازه حجم دلخواه شما.

جهت استعلام موجودی کالا، قیمت و خرید با شماره های زیر تماس برقرار کنید:

شرکت لوازم صنعتی طبخ شمیم: ۱-۶۶۷۹۳۳۷۰ (۰۲۱)

کارشناس فروش: ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴ – ۰۹۱۲۷۲۹۰۱۰۱

یا یک پیام در شبکه های اجتماعی و اعلام درخواست کمتر از یک ساعت میتوانید نمونه های مشابه، قیمت و مشاوره کامل دریافت کنید.

به شماره های ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴ و ۰۹۱۲۷۲۹۰۱۰۱ در شبکه های داخلی و خارجی یک پیام همراه با درخواست خود ارسال بفرمائید.

شرکت طبخ شمیم آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در خصوص تجهیزات صنعتی برای کسب و کار شما به صورت رایگان اعلام می کند.

ما مفتخریم که یکی از مشاوره دهندگان رایگان در خصوص تجهیزات آشپزخانه رستوران، فست وفود، هتل و کارگاه های صنعتی در ایران هستیم.

لیست چای ساز صنعتی سلطان برقی اتومات

چای ساز تک قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت تک قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

چای ساز دو قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت دو قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

چای ساز سه قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت سه قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

چای ساز چهار قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت چهار قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

چای ساز پنج قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت پنج قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

چای ساز شش قوری سلطان

چای ساز صنعتی

ظرفیت شش قوری

سیستم برقی

آبگیری اتومات

برند سلطان

لینک های مرتبط:

چای ساز صنعتی گازی

چای ساز صنعتی برقی

دفترچه چای ساز صنعتی رمتا

   «این تحقیق ادامه دارد»

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo