اجاق القایی یا اینداکشن از استعلام قیمت تا خرید

اجاق اینداکش یا اجاق القایی

اجاق القایی یا اینداکشن

تحقیق کوتاهی در خصوص اجاق های نسل سوم طبخ غذا: اینداکشن یا اجاق القایی

اجاق القایی یا اینداکشن از استعلام قیمت تا خرید : این محصول از مهم ترین فناوری های جدیدی ست که در آشپزخانه ها به تازگی به کار گرفته شده است. اجاق های القایی قابلیت تنظیم سرعت پخت و پز را دارند و می توانند مقدار زیادی حرارت را در مدت زمان بسیار کوتاه تولید کنند و یا درجه حرارت ملایمی برای گرم نگه داشتن یا پخت آهسته غذا ایجاد کنند. اگر به دنبال استعلام قیمت خرید اجاق القایی یا اینداکشن هستید مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید و نظرات خود را خصوصا اگر از این کالا استفاده می فرمایید حتما در انتهای همین صفحه و در قسمت نظرات درج نمایید تا با به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات شخصی خود با دیگران راهنمای کاملی از خرید را برای دیگران فراهم آوریم.

اجاق القایی یا اینداکشن : 

بزرگترین مزیت اجاق های القایی به لحاظ مصرف انرژی آن است که این اجاق ها حرارت را به طور مستقیم و بی واسطه به ظروف منتقل می کنند. یعنی بدون ذره ای اتلاف انرژی کل گرمایش فقط به ظرف طبخ و غذا منتقل می شود و دیگر اتلاف انرژی گرمایشی در محیط را ندارد. یکی از معایب اجاق های برقی و گازی تولید حرارت اضافی است که موجب گرم شدن هوای محیط در آشپزخانه می شود و این مهم باعث می شود تا آشپزخانه ها ، خصوصا آشپزخانه های صنعتی نیازمند به کار گیری موتور ها و سیستم های قوی برای تهویه هوا در فصول و خصوصا اقلیم های گرم باشند.

اگر علاقمند هستید تا اجاق القایی یا اینداکشن های موجود در انبار طبخ شمیم را ملاحظه فرمایید از طریق این صفحه می توانید به صورت سریع تنها به صفحه محصولات اینداکشن متصل شوید.

و حالا ادامه مطلب:

اجاق های القایی تنها ظروف مخصوصی را گرم می کنند که با مکانیزم خاصی برای فقط همین نوع از اجاق طراحی و تولید شده اند و زمانی که روی اجاق اینداکشن قرار می گیرند باعث فعال شدن و گرم شدن اجاق می شوند ( یعنی اگر شما ظرف را از روی صفحه بردارید در لحظه خاموش شده و هیچ حرارتی از صفحه متساعد نمی شود) و حرارت بسیار اندکی را به محیط اطراف انتقال می دهند. با ورود اجاق القایی به آشپزخانه ها، انقلابی در روش پخت و پز صورت گرفت و هم شیوه پخت و پز را امن تر و هم کم هزینه تر کرد.

اجاق القایی که به آن اجاق اینداکشن (Induction cooking) یا اجاق مغناطیسی نیز گفته می شود؛ در واقع نسل سوم اجاق‌های برقی است که برای گرم کردن و گرمایش ظرف پخت و پز، به جای رسانش گرمایی از گرمایش القایی استفاده می کند. در این گونه اجاق الکتریکی از المنت گرمایی و شعله خبری نیست و بجای آن، از فرومغناطیس و القای مغناطیسی استفاده می شود. این‌گونه اجاق در مقایسه با دیگر مانند انواع اجاق‌های الکتریکی و گازی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است؛ مزایای اجاق القاییبه شرح زیر می باشند:

تنظیم فوری:

یکی از مهمترین مزایای اجاق القایی اینست که شما می توانید درجه حرارت آشپزی را فوراً و با دقت زیادی تنظیم کنید.

جلوگیری از هدر رفتن گرما:

در اجاق گاز القایی، انرژی توسط میدان مغناطیسی تامین می شود و به طور مستقیم به ظرف پخت و پز هدایت می شود؛ بنابراین تقریباً تمام منبع انرژی به ظرف منتقل می شود.

ایمنی :

اجاق القایی خنک و سرد باقی میماند این به این معناست که هیچ حادثه دست یا انگشت سوختگی برای شما یا بویژه فرزند خردسالان تان رخ نخواهد داد.

سهولت و سازگاری نصب:

بر خلاف اکثر انواع دیگر تجهیزات پخت و پز، ضخامت اجاقهای القایی عمدتاً بسیار نازک بوده، و در اغلب مواقع بیشتر از دو اینچ نیست که آن هم زیر سطح آشپزخانه قرار دارد.

دسترسی به آن در همه جا و همه وقت:

با اینکه این موضوع کاملاً واضح است که اجاق القایی با برق کار میکند اما این موضوع خصوصا در مناطقی که گاز لوله کشی وجود ندارد اهمیت دارد؛ چرا که در آن مناطق حتماً برق وجود دارد بنابراین به دلیل برقی بودن اجاق گاز القایی در همه جا و همه وقت حضور خواهد داشت و این خود یک مزیت مهم و کلیدی اجاق القایی است.

پاکیزگی:

بر خلاف اجاق های گازی که در هنگام پخت و پز، تبخیراتی مانند پاچش روغن و تبخیر آن را از خود متصاعد می کنند مزیت اجاق های الکتریکی از جمله اجاق اینداکشن این است که به هیچ وجه شاهد انتشار این نوع تبخیرات از آن ها نخواهید بود و چنین مشکلی را ندارند ؛ بنابراین از نظر پاکیزگی و تمیزی اجاق القایی برتری دارد.

مختصر اخباری موضوع اجاق طبخ القایی

بازار اجاق‌های القایی تحت تسلط تولیدکنندگان آلمانی است.

اجاق‌های قابل حمل تک حلقه‌ای در بریتانیا محبوب شدند.

بازار آشپزی القایی اروپا برای هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر غذاخوری‌ها عمدتاً توسط تولیدکنندگان تجهیزات پذیرایی القایی تجاری کوچک‌تر راضی می‌شود.

شرکت های الکترونیکی تایوانی و ژاپنی بازیگران غالب در آشپزی القایی برای شرق آسیا هستند. پس از تبلیغات تهاجمی توسط شرکت های آب و برق در هنگ کنگ، بسیاری از برندهای محلی ظهور کردند. توان و توان آنها بیش از ۲۸۰۰ وات است. برخی از این شرکت ها در غرب بازار می کنند.

لیست اجاق های اینداکشن یا اجاق القایی:

فیلم رستوران آنا مجهز به اجاق القایی

جهت استعلام موجودی کالا، قیمت و خرید با شماره های زیر تماس برقرار کنید:

شرکت لوازم صنعتی طبخ شمیم: ۱-۶۶۷۹۳۳۷۰ (۰۲۱)

کارشناس فروش: ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴ – ۰۹۱۲۷۲۹۰۱۰۱

یا یک پیام در شبکه های اجتماعی و اعلام درخواست کمتر از یک ساعت میتوانید نمونه های مشابه، قیمت و مشاوره کامل دریافت کنید.

به شماره های ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴ و ۰۹۱۲۷۲۹۰۱۰۱ در شبکه های داخلی و خارجی یک پیام همراه با درخواست خود ارسال بفرمائید.

شرکت طبخ شمیم آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در خصوص تجهیزات صنعتی برای کسب و کار شما به صورت رایگان اعلام می کند.

ما مفتخریم که یکی از مشاوره دهندگان رایگان در خصوص تجهیزات آشپزخانه رستوران، فست وفود، هتل و کارگاه های صنعتی در ایران هستیم.

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاه در رابطه با “اجاق القایی یا اینداکشن از استعلام قیمت تا خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo