سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند و مواد اولیه لانگ پوتیتو

مواد اولیه لانگ پوتیتو

سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند و مواد اولیه لانگ پوتیتو به سادگی و به سهولت مهیا و آماده طبخ می شود اگر شما به دنبال تولید سیب زمینی سرخ شده از نوع لانگ پوتیتو هستید ، این موضوع نشان دهنده علاقه شما به نو آوری و ارائه محصولات روز دنیا به مشتریانی است که دارید. پس پیش از مطالعه مطالب این صفحه حتما باید ابزار مورد نیاز تولید و طبخ لانگ پوتیتو مانند میکسر ، سبد و سرخ کن ، دستگاه پرس و ظروف بهداشتی را تهیه نموده و در اختیار داشته باشید. و پس از آن می توانید به فکر مواد اولیه برای طبخ باشید و حالا لازم است که مطالب این صفحه را به طور کامل و با دقت بالا مورد مطالعه قرار دهید و نکاتی که در این صفحه به شما ارائه می شود را نکته به نکته دنبال نموده و انجام دهید.

در این جا لازم است پیش از ادامه مطلب خدمت شما عرض کنیم که مطالب این صفحه ما حصل زحمات تیم آی تی طبخ شمیم است و به طور قطع ، کامل و بدون ایراد نخواهد بود لذا از شما درخواست می کنیم در صورتی که استفاده کننده و یا دارنده این محصول هستید و یا تجربه ای درباره تولید مواد اولیه لانگ پتیتو (سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند ) دارید و یا قبلا این غذای خاص را میل فرموده اید تجربیات خود را در زیر همین پست برای ما و سایر بازدید کنندگان به اشتراک بگذارید تا با گذر زمان صفحه ای کامل به سایرین ارائه شود و پاسخگو و در بر گیرنده تمام سوالات پیرامون این موضوع به دست آید. پیشاپیش از این که نظرات خود را در انتهای این صفحه برای ما ثبت و ارسال می فرمایید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

پودر لانگ پوتیتو
پودر لانگ پوتیتو

 

 

مواد اولیه لانگ پوتیتو – سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند: 

 

مواد اولیه لانگ پوتیتو در ایران بسیار گران قیمت است علت این گرانی هم وارداتی بودن این مواد است که باید به قیمت دلار وارد کشور شده و برای ورود این مواد اولیه نیز باید از ارز آزاد استفاده کرد و در مرحله دوم گمرکات و مالیات ها و مراحل اداری و خلاصه این که کالایی به قیمت X تومان از مبدا خریداری شده و در ایران در حالت خوشبینانه با قیمت 5X و در حالت بد بینانه 10X به دست مصرف کننده نهایی می رسد. این موارد باعث شده تا تولید برخی محصولات در کشور توجیح اقتصادی داشته باشد. ( البته باید از این موضوع چشم پوشی کنیم که تولید کنندگان داخلی نیز با علم به این موضوع مشابه همان محصول پیشین را به قیمت تمام شده نیم الی 1X می سازند و به دست مشتری نهایی به قیمت 5 الی 10X می رسانند. , و این موضوع هیچ ارتباطی به قوانین تولید در کشور و قیمت ارز و… ندارد بلکه تماما به وجدان تولید کننده بستگی دارد و میزان طمع او )

در صورتی که می خواهید پودر لانگ پوتیتو ( Long Potato ) را بخرید می توانید از طریق این صفحه اقدام به خرید نمایید و در صورتی که علاقه من به ساخت آن در منزل یا کارگاه خود هستید تا پایان همراه ما باشید.

 

روش تولید مواد اولیه لانگ پوتیتو برای مصارف اندک و محدود :

اگر بخواهیم برای شما به زبان خیلی ساده توضیح بدهیم ؛ خمیر و مواد اولیه لانگ پوتیتو با مواد مورد نیاز برای تولید کوکو سیب زمینی بسیار شبیه و نزدیک است. کوکوی سیب زمینی در ایران به دو صورت آماده می شود: روش اول مخلوطی از آرد و سیب زمینی رنده شده، پیاز رنده شده، سیر و تخم مرغ است که خمیری بسیار روان ، شل و بی ثبات برای طبخ دارد. اما روش دوم ترکیبی از سیب زمینی آب پز شده ی پوست گرفته ، رنده و کوبیده شده با پیاز رنده شده و آب گرفته شده و تخم مرغ است که خمیری قرص تر ، و ورزیده تر دارد که به سادگی در روغن از هم جدا نمی شود. مواد اولیه لانگ پوتیتو نیز چیزی شبیه به همین روش دوم است که سیب زمینی های آب پز شده را ، هم می توانید با پیاز رنده شده و آب گرفته شده ( برای پف کردن و ترد شدن بیشتر ) و هم بدون پیاز با دستگاه پرس مخصوص رشته رشته کرده و در روغن سرخ نمایید و به مشتریان خود عرضه کنید. پس با هم یک بار به طور کلی و سریع بررسی کنیم:

سیب زمینی ها را کامل و تمیز بشویید تا هیچ خاک و گلی در آن ها باقی نماند، سپس بر روی حرارت مناسب با مقدار مناسبی آب بگذارید تا به طور کامل آب پز شوند و پس از این که سرد شدند پوست آن ها را جدا نموده ، با رنده ریز رنده کنید و پس از آن کامل بکوبید تا یه شکل خمیر یک دست درآید. تا به اینجا خمیر برای سرخ شدن آماده است اما اگر تمایل داشتید در مرحله بعدی برای ترد شدن و پف کردن بیشتر به خمیر لانگ پوتیتو خود مقداری پیاز رنده شده و آب گرفته شده بیافزایید و دقت کنید که حتما با رنده ریز رنده شده باشند تا در خمیر به چشم نیایند ، برای طعم و عطر بیشتر می توانید یک حبه سیر نیز به طور کامل له کرده در پیازها مخلوط و به مواد اولیه لانگ پوتیو بیافزایید. و در صورتی که احساس کردید نیاز به چسبندگی بیشتر است می توانید از مقدار کمی تخم مرغ نیز استفاده کنید.

 

 

 

و اما برای کارگاه های تولیدی ، فست فودهای پر مشتری و به طور کلی برای افرادی که قصدشان تولید انبوه است استفاده از روش دوم را پیشنهاد می کنیم. روشی که سرعت تولید را برای شما به شکل چشم گیری افزایش خواهد داد.

 

روش تولید مواد اولیه لانگ پوتیتو برای تولید انبوه و زیاد :

در این روش مقادیر بالایی سیب زمینی را باید شسته و پس از آن که گل و خاک آن ها گرفته شد آب پز نمایید. سپس همه را سیب زمینی ها را پوست کنده ، رنده و بکوبید و خمیر به دست آمده را مانند خمیر نان با وردنه یا هر روش دیگری بدون استفاده از قطره ای روغن در قطعات مشخصی پهن نمایید و بگذارید تا به طور کامل خشک شوند. برای خشک کردن می توانید از انواع خشک کن نیز بهره ببرید اما از حرارت دادن مستقیم به شدت پرهیز نمایید. پس از خشک شدن خمیر سیب زمینی آن ها را با خردکن یا میکسر یا آسیاب برقی به طور کامل خرد و به پودر تبدیل کنید. به این پودر می توانید اندکی پودر پیاز و به مقدار بسیار کمی نیز پودر سیر بیافزایید و در ظروف در بسته در جای خشک و خنک نگهداری کنیدو هر زمان که نیاز به مواد اولیه لانگ پوتیتو داشتید پودر مذبور را با مقداری آب مخلوط کرده و در میکسر قرار دهید تا به طور کامل مخلوط شده و به خمیر سیب زمینی تبدیل شوند. در این شیوه بجای تولید خمیر شما پودر لانگ پتیتو را آماده و و نگهداری می کنید تا در موقع مناسب به سادگی از آن استفاده کنید.

به نوعی می توان گفت که مواد اولیه سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند که در جهان با نام لانگ پوتیتو شناخته می شود با مواد اولیه کوکو سبزی ما ایرانیان برابر است و تنها تفاوت در طبخ آن است که در ایران به صورت دایره ای سرخ می شود اما در این روش به صورت رشته ای و بلند به طور کامل در روغن قوطه ور می شود. گاهی برای ایجاد یک کسب و کار ساده و سود آور نیاز نیست حتما وسیله ، خوراک یا چیز جدیدی خلق یا کشف کنید. فقط کافی ست تا از هر چیزی که در اختیار دارید به بهترین شیوه استفاده کنید. به عنوان مثال همین شیوه پخت و تبدیل کوکو سیب زمینی به یک میان وعده جذاب و پرطرفدار و صد البته پر سود فقط با تغییر اندکی در شکل ظاهری در هنگام سرخ شدن سیب زمینی ها حاصل شده است که نمونه مناسبی از این دست خلاقیت ها ست.

 

سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند و خود اشتغالی :

کار آفرین موفق از تمام موقعیت های ممکن بهترین نتیجه را می گیرد. یعنی زمانی که به دنبال سرازیر کردن سود بیشتر و تزریق مشتریان بیشتر به واحد صنفی خود است حتما نیاز به آن ندارد که با خرید دستگاه های جدید و صرف هزینه های سنگین یک غذای خاص و گران قیمت را به منوی رستوران یا فست فود خود بیافزاید. سیب زمینی سرخ شده به سادگی در همه جای دنیا به خودی خود دارای مشتری ست و هم به عنوان پیش غذا و هم دسر و هم میان وعده استفاده می شود. حال اگر این خوراکی پر طرفدار را با اندکی تغییر بتوانید به مشتریان خود ارائه کنید نتیجه این چنین پر سود و جهانی خواهد شد. فروش ایده و خلق نو آوری در صنعت غذا و حتی صنایع دیگر بسیار سود آور بوده و باعث جذب سرمایه بسیاری خواهد شد.

خود اشتغالی همیشه نیاز به هزینه و سرمایه سنگین اولیه ندارد، همین سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند که در جهان با نام لانگ پوتیتو شناخته می شود گواه این مدعا ست. در همین سال 1400 که در حال حاضر در آن هستیم هزینه راه اندازی یک استریت فود یا فست فود استند که این محصول را به مشتریان خود ارائه دهد به 40 میلیون تومان هم نمیرسد و بسیار کم تر از این مبالغ است. اگر به دنبال طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده هستید که باید کمی در سرچ خود تجدید نظر کنید. چون پاسخ این سرچ دو جمله است : 1- سیب زمینی ها را خلالی خرد کنید 2- در روغن داغ سرخ کنید . اما آیا این نیاز شما برای کسب درآمد عالی را بر طرف می کند؟

خیر ، همیشه به خاطر داشته باشید که اگر در راهی قدم بگذارید که آسان و در کلام عامیانه مانند اتوبان صاف و آسفالت باشد کسب درآمد بسیار دشوار تر خواهد بود زیرا در این مسیر ماشین های گران قیمتی را خواهید دید که با سرعت های غیر قابل باوری در حال پیشروی هستند و از شما در هر لحظه کیلومتر ها دور تر می شوند. اما اگر در مسیری قدم بگذارید که دشوار، سنگلاخ و دارای پستی و بلندی ست و شما اولین نفری باشید که این مسیر را هموار می کنید قطعا شما اولین کسی هستید که در انتهای مسیر قرار دارد و از بقیه جلوتر خواهید بود. مواد اولیه لانگ پوتیو را در بالا آموزش دیده اید. حال وقت آن است که این آموزش را عملی کنید و از ایده به عمل تبدیل کنید.

 

مواد اولیه سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند
مواد اولیه سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند

 

 

خود اشتغالی و راه های اخذ مجوز و راه اندازی یک شغل جدید :

مواد اولیه سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند را آماده کنید در منزل تست کنید. در مهمانی ها به دیگران ارائه کنید و بدون بیان نیت خود فقط بازخورد آن ها را بررسی کنید که آیا دیگران از لانگ پوتیو خوششان آمده است یا خیر. به دنبال این باشید که محل مناسب برای راه اندازی این کار را بیابید و پیش از هر اقدامی درابتدا تحقیق کنید که برای راه اندازی یک فست فود استند اخذ چه مجوزهایی نیاز است. حال زمان استعلام قیمت خرید ابزار مورد نیاز طبخ لانگ پوتیو که در ایران با نام سیب زمینی سرخ شده رشته ای بلند نیز شناخته می شود است که می توانید از طریق این صفحه لوازم مورد نیاز را ملاحظه و تهیه فرمایید. اگر در جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدید که راه اندازی این شغل در توان مالی شما هست لحظه ای درنگ نکنید . فقط باید در نظر داشته باشید که جای مناسبی را در نظر بگیرید تا در فروش با مشکل مواجه نشوید.

 

خود اشتغالی با سیب زمینی سرخ شده
خود اشتغالی با سیب زمینی سرخ شده

 

سخن پایانی :

در پایان از شما درخواست می کنیم چنانچه قبلا لانگ پوتیتو ( سیب زمینی رشته ای بلند ) میل نموده اید ، یا سابقه تولید آن را داشته اید یا در حال حاضر مشغول به تولید آن هستید و به طور کلی تجربه ای در این زمینه دارید حتما در انتهای همین صفحه و در قسمت نظرات زیر همین پست با ما و سایر بازدید کنندگان محترم وبگاه اینترنتی طبخ شمیم به اشتراک بگذارید تا هم به تیم تولید محتوای این شرکت در تهیه مطالب کامل تر و جامع تر ، مناسب با سلیقه و خواست مخاطب یاری رسانده باشید و هم با نشر تجربیات خود این صفحه را به صفحه ای کامل و و جامع برای افرادی تبدیل کنید که به دنبال دریافت سوال خود پیرامون مواد اولیه سیب زمینی رشته ای بلند (که می توان با عنوان مواد اولیه لانگ پوتیتو نیز از آن یاد کرد) هستند، باشد.

با تشکر از شما که وقت گران بهای خود را به ما اختصاص داده اید و این مطلب را تا به انتها مطالعه نموده و نظر خود را نیز در بخش نظرات ثبت نموده اید. مدیر بخش تولید محتوا .

سعید حکانی

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo